Lístky do Vodního ráje, či zábavního centra Robinson, nebo šampony od dm drogerie budou odměnou ve fotosoutěžích. „Drobná změna bude v tom, že na velkoplošné obrazovce budeme promítat fotografie z předchozího zápasu, nikoliv z aktuálního. Diváky vždy upozorní na soutěžní fotografii známá znělka,“ přibližuje okolnosti pracovník marketingového oddělení Tomáš Lysý.
Kdo se uvidí, může si o následující přestávce přijít pro odměnu k maskotovi Dukly ježkovi JDýmu. Pokud na fotografii během zápasu poznáte například vedle sedícího fandu, upozorněte ho na soutěž a výhru, ať zbytečně nepřijde o odměnu.
Přestávkové soutěže na ledě vždy předem moderátor oznámí a vysvětlí. Půjde o tradiční disciplíny jako střelba na branku a podobně. Chybět nebude ani střelba triček ze speciální tlakové pistole, která těšila fanoušky již v uplynulé sezoně.
Vedle tradiční partnerů těchto aktivit, Vodního ráje provozovaného SMJ Jihlava a Zábavního centra Robinson, je novým podporovatelem i společnost dm drogerie markt s.r.o., která je jedničkou na českém drogistickém trhu. Ve střední a jihovýchodní Evropě patří dm k největším drogistickým řetězcům. V České republice byla první prodejna dm otevřena v roce 1993 v Českých Budějovicích. Dnes má dm Česká republika 228 prodejen po celé zemi a 3300 spolupracovníků pracujících v prodejnách, logistickém centru v Jihlavě a centrální správě, která sídlí v Českých Budějovicích.
Motto „Zde jsem člověkem, zde nakupuji“ jednoznačně signalizuje, že společnost dm staví člověka v jeho jedinečnosti do centra svého zájmu. Rozsáhlý sortiment nejvyšší kvality, ať už v případě dodavatelských, nebo privátní značek, kompetentní a přátelský přístup spolupracovníků na prodejnách a snadná dosažitelnost dokazuje, že se dm skutečně řídí svou filozofií.