Minimální rozdíly mezi Áčkem a dvěma akademickými výběry jsou dané tím, že logo, jméno i číslo jsou na dresu A-týmu vyšívané. Dále dres obsahuje v černém pruhu na rukávech vizualizaci měst, ve kterých odehraje Dukla svá domácí utkání a rozdíly jsou i v logách partnerů. Jinak je design z dílny nadaného jihlavského grafika a velkého fanouška Dukly Davida Suchého pro všechny tři nejstarší týmy reprezentující jihlavský hokej totožný.
A tým své dresy veřejnosti ukáže poprvé na Fans Day Dukly Jihlava 7.9., který v 17 hodin začne v zahradě pivovarské restaurace Pivovaru Jihlava. Zde proběhne také autogramiáda a dražba dvou kusů dresů, které “účinkovaly” v představovacím videoklipu.
„Pro fanoušky se může jednat o velice cenné kousky. Nejen díky tomu, že se jedná o dresy z videoklipu, ale také proto, že neobsahují žádná loga partnerů, která budou na skutečných hracích dresech,” láká k dražbě a návštěvě Fans Day šéf marketingu Dukly Pavel Falta.
Dukla 2022: Online představení nových dresů