Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu HC Dukla Jihlava, s.r.o. výslovně zakázáno. Děkujeme.
Zobrazuji odpovědi 450 - 460 z 638 odpovědí v této kategorii celkem. | Přehled offline rozhovorů
karel | 1. 12. 2008, 19:00 |
---|---|
Zajímalo by mě jak jste spokojeni s nákupem věcí z eshopu?Jak to vůbec bude se suvenýrama ve fanshopu na zimáku?Každej nabíte něco jinýho.Kdyby tam byl obchůdek kde se dají oblečení i vyzkoušet a přímo koupit na zimáku by bylo lepší.A jak sou na tom náramky?
Odpověď: Dobrý den, rovněž u odpovědi na Váš dotaz jsem raději vyčkal. To z důvodu, že o oproti slibovaným 14ti dnům dodací lhůty náramků se termín protáhl na 2 měsíce.. Nechtěl jsem Vám slibovat, že náramky budou každým dnem.. Nicméně od včerejšího dne jsou v nabídce e-shopu a myslím si,že jsou velice podařené a za příznivou cenu. Co se týče dotazu ohledně spokojenosti s prodejem prostřednictvím e-shopu, musím přiznat, že je lehce nad má očekávání. Velice mne těší zájem fanoušků, každý den chodí několik objednávek a to ze všech míst ČR. V tuto chvíli HC Dukla Jihlava, s.r.o. provozuje e-shop ve své režii, tedy včetně volby a výroby produktů. Ty poté prodává a zisk tvoří část rozpočtu klubu. Druhým samostatným subjektem je Fanklub, který na HZS provozuje Fanshop. I on má právo vyrábět suvenýry a prodávat je. Rovněž nezávisle zcela ve své režii. Tím došlo k situaci, že oba subjekty mohou nabízet jiné produkty. Ve chvíli, kdy by produkty HC Dukla Jihlava, s.r.o. byly nabízeny i ve Fanshopu, byl by zisk z jejich prodeje nižší, neboť by vznikly vyšší náklady na režii. Od tohoto týden budete mít možnost vyzkoušet si a "osahat" výrobky jež jsou na internetu i v obchodě BŠ sport na HZS, kde bude vyčlěněna část prodejní plochy pro produkty Dukly. S pozdravem Dušan Pařil |
Vladimír (corfass@seznam.cz - kraj-vysocina HCD) | 23. 11. 2008, 20:25 |
---|---|
Dobrý večer:Chci se Vás zeptat jestli bude nějaká pivní sklenice s logem Dukly.A ty mikiny a trika nemají chybu,jen tak dál.Díky za odpověď.S pozdravem Vladimír
Odpověď: Dobrý den, omlouvám se, že odpovídám až nyní, ale musel jsem počkat na cenu, za jakou dokáže výrobce půllitry nabídnout. Skleněný půllitr s uchem by musel být prodáván za minimálně 250,- Kč, keramický s uchem ještě o sto korun výše. Obávám se, že v této cenové relaci by o ně nebyl mezi zájemci zájem. Ale zjistím další možnosti a podaří-li se cenu dostat o cca 100,- Kč níže, realizovali bychom výrobu. Děkuji za pochopení, s pozdravem Dušan Pařil |
dzanek (dzanek@centrum.cz - HCD) | 20. 11. 2008, 22:09 |
---|---|
Dobrý den! Chtěl bych reklamovat nástěnné hodiny z vašeho e-schopu. Zpožďují se. Reklamační formulář jsem již vyplnil a odeslal. Jak mám dál postupovat? Děkuji za odpověd s pozdravem Jan Roháček Odpověď: Dobrý den, omlouvám se tímto za chybný výrobek, všechny nástěnné hodiny raději prověřím, aby k tomuto již pokud možno nedocházelo. Z Vaší strany jste vše nezbytné již učinil. Jelikož takováto závada je zcela objektivní, budou Vám zaslány hodiny nové. S pozdravem Dušan Pařil |
Petr Koten (kotenovi@email.cz - Žďár nad Sázavou) | 19. 11. 2008, 21:47 |
---|---|
Vážený pane Pařile, bylo by možné nabídnout v sortimentu e-shopu dres v dětské velikosti? Tak do šesti let věku. Mám v úmyslu začít brát na Duklu malou dcerku a hodil by se. Na HZS jsem podobný viděl v hledišti a je to super. Děkuji za odpověď. Odpověď: Dobrý den, toto je možné již nyní. Je možné objednat nejen standardní dres se jmenovkou a číslem hráče, ale udělat též dres na míru. Cena u takovýchto bývá variabilní v závislosti na množství a rozsahu změn. Napište tedy prosím do objednávky na jak staré dítě bude, barvu dresu, číslo, jméno. Děkuji, s pozdravem Dušan Pařil |
imbík (MirasHula@seznam.cz - humpolec) | 19. 11. 2008, 18:06 |
---|---|
Dobry den potřeboval bych jestli nevíte kde bych sehnal nake fotky z historie dukly Jihlava . Dekuju za odpoved potřebuju to prezentaci......
Odpověď: Dobrý den, zkuste prosím blíže specifikovat o jaké fotografie by se mělo jednat. Jaké období, zda spíše hráče či HZS atp. Až mi toto upřesníte pošlu Vám je alektronicky výhradně pro potřebu Vaší školní práce. S pozdravem Dušan Pařil |
aaasddddghnnn (asdfghhjkll4582562 - ddddddddddddddddddddddddddd) | 18. 11. 2008, 17:09 |
---|---|
Duklasuper
Odpověď: Jsem rád za Vaše pozitivní vnímání:-) dp |
Marian Hamrla (Marianek.Hamrla@seznam.cz - Jihlava) | 17. 11. 2008, 14:25 |
---|---|
Dobrý den, chci se zeptat jak dlouho mohou zustat objednane veci na sekretariatu? Mate nejakej limit, do kdy si to musi zakaznik prevzit?
Odpověď: Dobrý, pokud si někdo věci objedná, tak nepředpokládáme,že je nechá na sekretariátu např. půl roku ležet. Lhůtu pro vyzvednutí jsme stanovili na 2 měsíce. dp |
imbík (MirasHula@seznam.cz - humpolec/duklajihlava) | 15. 11. 2008, 12:51 |
---|---|
Dobry den chtel bych se zeptat jestli bych si mohl druhy díl dvd vyzvednout při zapase Dukly s Brodem nekde na stadione? Dekuji za odpoved naschledanou.
Odpověď: Dobrý den, DVD je již zaplaceno? Pokud ano, mohl bych jej nechat např. na vrátnici. Při zápasech není osobní převzetí příliš vhodné, protože já i ostatní zaměstanci máme povinnosti mimo kanceláře. s pozdravem Dušan Pařil |
sberatel | 13. 11. 2008, 16:58 |
---|---|
Dobry den,chtel bych se zeptat jak to vypada s temi slibenymi kartickami hracu a puku z novymi hezcimi motivy.Kdy budou v e-schopu? Dekuji za odpoved.
Odpověď: Dobrý den, děkuji za optání, puky i kartičky jsou ve fázi grafického zpracování. Přesný termín pro uvedení v eshopu bych na základě předchozích zkušeností nerad uváděl, odhaduji první polovinu prosince. dp |
fyzik | 9. 11. 2008, 11:13 |
---|---|
Dobrý den pane Pařil, řeknu jen dvě slova: CORPORATE IDENTITY. Říká Vám něco toto? Bylo by vhodné si to nastudovat a konečně to začít používat. Ty deformovaná loga a pokaždé jiné barvy na upoutávkách nedělají profesionálně dobrý dojem. Stále si myslím, že nejste muž na svém místě a měl byste se radit s odborníkama. Odpověď: Dobrý den, ano, tato dvě slova mimo jiná znám, jako např. slovo finance... Je třeba také vnímat dvě roviny: 1. teorie, 2. praxe. To, že budu znát teorii neznamená, že v praxi bude vše 100% tak, jak si představuji. Samozřejmě, pokud pro nás veškeré podpůrné upoutávky, covery, plakáty, bilboardy, suvenýry atp. bude zpracovávat jedna společnost, není až takový problém CI udržet. Pokud však toto mimo jiné z finančních důvodů není možné či výhodné, dochází bohužel k tomu, že jsou odchylky v barvách, použití loga atd. Proto se snáze CI drží společnostem jako např. KB či Sapeli. Pro udržení corporate identity bude velkým pomocníkem grafický manuál, jenž jasně stanoví základní vizuální styl HC Dukla Jihlava. Jak jistě dobře víte, jeho zpracování není otázka hodin, proto bych uvítal obornou pomoc, třeba i Vaši, máte-li chuť. S pozdravem Dušan Pařil |