Offline rozhovor: Marketingové oddělení


Formulář dotazu
prosím nevyplňovat text příspěvku:
jméno: email: město/tým:
Otázky | Odpovědi vyplňte prosím všechny kolonky

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu HC Dukla Jihlava, s.r.o. výslovně zakázáno. Děkujeme.


Zobrazuji odpovědi 250 - 260 z 638 odpovědí v této kategorii celkem. | Přehled offline rozhovorů


Miroslav Daněk (mirecekdanecek@seznam.cz - Jihlava) 16. 9. 2010, 20:35
Dobrý den pane Pařile,
vím, že jste jistě zaneprázdněn jinými významějšími úkoly, ale přesto Vám píši, neboť nevím, kam se přesně s mojí prosbou obrátit než na Vás. Jsem majitelem permanentní vstupenky č. 000700 s rezervovaným sezením v sektoru E řada 9 sedadlo 26. Po příchodu na Váš první domácí zápas jsem se bohužel neměl kam posadit, a to ne z důvodu obsazeného místa, ale z důvodu totálně rozbité lavice ( několikrát prasklá umělá hmota a poškozené kovové výztuhy na sedáku ). Toto nebylo pouze na mém místě, ale i na dalších místech v tomto sektoru. Na Vaše zápasy a na toto místo chodím, již 20 let a věřím, že budu chodit i nadále. Mám proto jednu prosbu, zdali by do následujícího domácího utkání šlo tyto sedačky opravit, a ne jenom na tomto místě, ale na celém HZS, aby Vaši věrní příznivci si mohli vklidu sednout na svá místa a sledovat hokej namísto toho, aby se báli o své oblečení či zdraví. Ještě jednou se tedy omlouvám Vám za to, že Vás obtěžuji tímto dotazem, nebo spíše prosbou, ale opravdu nevím, kdo by mohl v tomto případě zjednat rychlou a kvalitní nápravu stavu věci než Vy. S pozdravem fanoušek jihlavského hokeje Miroslav Daněk, Jihlava.

Odpověď:
Dobrý den, děkuji za Vaši připomínku a žádost o nápravu. Požádám zítra odpovědné zaměstnance o sdělení, zda sedadla jde opravit (případně kdy), či nikoliv. Jelikož se letos likvidovala jedna polovina tribuny za brankou, mohly by tedy náhradní díly být k dispozici. Jak je patrné, k určitým opravám a výměnám na HZS dochází, ale bohužel ne vše lze udělat naráz. Tedy např. právě sedadla či ozvučení, jež "nadobro odešlo" týden před startem ligy a nyní to tedy řešíme provizorně. Takovýchto neduhů je bohužel na HZS nepočítaně, avšak nezbývá než věřit, že postupně budou odstraňovány. (modernizováno chlazení, výměna mantinelů, nové osvětlení, nový vchod od parku, průběžné natírání i díky fanouškům atp.) Pokud by opravy sedadel možné nebyly, museli bychom k naší i vaší nelibosti sáhnout k přesazení na jiné místo. S pozdravem Dušan Pařil
Matula (matoha@centrum.cz - Jihlava) 16. 9. 2010, 09:30
Dobrý den
Nemá klub v plánu prodej nebo jen dobíjení vstupenek(pernamentek) on-line přes intenet(e-shop)?Ať žije bezhotovostní styk.
Přeji Vám i celému klubu mnoho zdaru:-)

Odpověď:
Dobrý den, nedávno jsem na toto téma měl schůzku se zástupcem společnosti poskytující tyto služby. Nyní mezi námi probíhá e-mailová komunikace. Pracujeme tedy na tom. Děkuji za přání a jsem s pozdravem. D. Pařil
Petr Koten (kotenovi@email.cz - Žďár nad Sázavou) 15. 9. 2010, 13:52
Dobrý den pane Pařile, bohužen se mě nedaří ověřit si stav konta na mé kartě. Dle ohlasů mých známých nejsem jedinný. Šlo by s tím něco udělat?

Odpověď:
Dobrý den, děkuji za upozornění, vyrozuměli jsme s tímto problémem dodavatele softwaru, ten se tím nyní zabývá. S pozdravem Dušan Pařil
Marian Hamrla (Marianek.Hamrla@seznam.cz - Dukla) 12. 9. 2010, 06:48
Dobrý den pane Pařil, před chvílí jsem zabrousil na stránky HC Sumperk a tam je informace, že tamní zimní stadion pokryly wifi připojením. Plánuje se něco takového i na HZS?

Odpověď:
Dobrý den, wifi máme na HZS v provozu asi 2 roky, ale nehodláme ji nabídnout jiným osobám, než jsou členové realizačních týmů Dukly. Nyní je tedy kódována. a to jednak z důvodu přetížení a následné nestability, dále také, aby nám žáci nezůstávali na HZS namísto povinné školní docházky. S pozdravem Dušan Pařil
maca (martinkomi@seznam.cz - Velké Meziříčí) 5. 9. 2010, 19:55
Dobry den,bohuzel jsem nemohl prijit na fan day,tak bych se chtel zeptat, budu k dostani v e-shopu fotky hracu ktere byly k dispizeci na dni fanousku? Dekuji za odpúoved.

Odpověď:
Dobrý den, tyto podpisové fotografie jsme prozatím měli jen na fans day, ale v případě zájmu je může dotisknout. Každopádně ve středu na zápase bude fotograf fotit na nové kartičky. S pozdravem Dušan Pařil
ujo (Dukla) 2. 9. 2010, 00:08
A ještě přispěji.. Jak už jsem mluvil o těch záchodech.. Tak přímo v daném prostoru, kde "nefunguje" kabinka, nefunguje jeden z pisoárů.. Ale to už je myslím problém z konce minulé sezony.. Vím, že jich je tam dalších 5 či 6.. Ale v sezoně je každý fungující potřebný.. Pokud se budete zmiňovat provoznímu, přidejte to též jako dotaz.. Díky

Odpověď:
Dobrý den, odpovídám tímto na Vaše předešlé dotazy, na něž jsem si zjišťoval odpovědi. Záchody se opravují průběžně, postupně, je tedy možné, že některý zrovna nefunguje. Je-li to v našich silách, opravíme i tento. Pokud ne, označíme alespoň ty, které nefungují. Co se týče okna, je to tak, jak jsem si myslel. Tedy když v zimě okno otevřeme, už ho nezavřeme.. Offline rozhovor zatím nechystáme, dotazy týkající se technického stavu HZS tedy prosím nadále směřujte na jednatele klubu Bedřicha Ščerbana, nebo mě. S pozdravem Dušan Pařil
ujo (Dukla) 2. 9. 2010, 00:02
Dobrý večer.. Malinko jste mne sice, jak říkáte zklamal,přesto děkuji za odpovědi.. A zeptám se ještě.. Nevím, jak je to přesně s provozním zs, jestli je to konkrétní osoba pověřená Duklou, či městem, či "přímo" město.. Ale nedal by se udělat třeba malý offline rozhovor? Myslím, že by se našlo pár lidí, co by rádi položily otázky třeba kolem zimního stadionu..


Odpověď:
Dobrý den, HZS provozuje Dukla Jihlava, provozním pak je fyzická osoba - pan Tobola. Kolikrát chápu rozhořčenost lidí, v mnoha případech ale možnosti řešení dané situace brání buď neodpovídající stav stadionu, nebo finance. Na možnost offline rozhovoru se ho zeptám. S pozdravem Dušan Pařil
Kamil (fun07@centrum.cz - jihlava) 1. 9. 2010, 00:10
Dobrý den,
nechcete vést na stánkách tabulku Regionálního poháru? Děkuji

Odpověď:
Dobrý den, zveřejňujeme ji průběžně v článcích navazujících na klání v Reg. poháru. Tabulka na hlavní stránce je "centrálně" zveřejňována esportem, bylo by technicky komplikované ji průběžně umisťovat na místě tabulky 1. ligy. Věřím, že v článcích je to postačující. S pozdravem Dušan Pařil
ujo (Dukla) 28. 8. 2010, 20:38
Ještě jedna propagace Dukly.. bohužel negativní.. Už od spousty lidí jsem slyšel o záchodech a bohužel nejen slyšel i viděl a hlavně cítil.. Sice se jedná pouze o přípravné zápasy, kam chodí méně lidí, ale například záchody naproti kancelářím (pana Ščerbana a jistě též i Vás) stačí otevřít dveře, a ani nejdete dovnitř, jaký je tam pach na zvracení.. A když už přemůžete zvracení z tohoto puchu, tak uvidíte otevřenou kabinku s otevřenou mísou, která je plná výkalů snad od tří čtyř lidí dohromady(zápas se Znojmem například).. Nevím, jestli to splachuje, či ne, v životě bych tam nevkročil, abych to spláchl..Vím, že na všech záchodech nejsou okna, ale nedali by se alespoň na těch záchodech co jsou občas otevřít? Aby za chvíli nechodil celý zimák ne wc do parku, jak už nyní kvůli "smradu" na wc chodí mnoho lidí..?

Odpověď:
Dobrý den, bohužel Vám musím dát zapravdu, kolikrát je to opravdu nechutné..Jedna věc je technický stav wc, se kterým v tuto chvíli nejsme schopni mnoho dělat (občas se odpad dokonce ucpe a pak nezbývá, než odpad drátem "protáhnout" se vším, co k tomu patří..) O rekonstrukci HZS (alespoň průběžnou) bojujeme neustále, ale víte, jak je to nyní s financemi, natož veřejnými. Druhou věcí je chování samotných lidí. Mnohdy je skutečně s podivem, jak vynalézavý národ jsme, bohužel v tom negativní slova smyslu, a také jak se dokážeme chovat v cizím prostředí a k cizímu majetku. Myslím, že splachování wc patří k základnímu vychování. Možnost otevírání oken sdělím provoznímu ZS, ale neslibuji úspěch. Je totiž možné, že okno půjde otevřít, ale už ne zavřít. Takových oken tu máme spoustu:-/ Děkuji však za připomínku, nejhorší je být lhostejný a ignorant. S pozdravem Dušan Pařil
ujo (Dukla) 28. 8. 2010, 11:10
Dobrý den, na Havlíčkobrodském diskuzním foru píší fanoušci o docela zajímavých nápadech k propagaci klubu.. Ať už je to letadlo s transparentem ke zvání na zřejmě začátek sezony, ale prý i k derby má létat(toto by asi v našich finančních podmínkách nebylo možné).Mělo by jezdit auto v barvách klubu s megafonem, mělo by být více plakátů a bilboardů - což u nás v letošní sezoně v nějaké míře je, čehož si snad někteří lidé všimnou.. Mladí hokejisté prý budou chodit celé odpoledne před zápasem po městě a rozdávat programy na zápas. Zejména auto s megafonem a programy před zápasem nejsou špatný nápad.. Uvažuje se o něčem podobném i u nás? Děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den, předně jsem rád, že i ostatní kluby se učí vážit si fanoušků a snaží se chápat potřeby dnešní doby. Letadlo ve spolupráci s jihlavským aeroklubem mě již cca před dvěma lety také napadlo, přiznám se však, že technické a finanční možnosti této formy propagace jsem zatím nezjišťoval. Měl jsem však schůzky s majitelem menší reklamní vzducholodě v barvách Dukly, ale provoz by byl příliš komplikovaný technicky a personálně, ani ne tak finančně. Rovněž auto s megafonem jsme s minulým kolegou před časem probírali. Tato možnost se mi také líbí, ale nevím o nikom, kdo by mohl pravidelně (ve svém volnu či prac. době) jezdit po Jihlavě a pouštět pozvánku do amplionu. Co se týče rozdávání programů, budeme se držet toho, že program dostanou ti, co na hokej chodí. Myslím, že efektivní je to pouze v případě mimořádných událostí. Jinak je to spíše obtěžující. Alespoň já to tak vnímám, když kráčím na náměstí po chodníku a každých 20 metrů mě zastavuje obch. zástupce či dealer všeho možného. Osobně nejsem ani pro přílišné rozdávání vstupenek či permanentek, neboť se tím devalvuje produkt(hra/zábava), který klub (jakýkoliv) vytváří. ANO pouze v případě těžké krize, když je třeba něco změnit, případně přilákat diváky. Plakátů bude na každý zápas po Jihlavě cca 30 ks, bilbordy, jež nyní nesou polep k permanentkám, budou využity k vytváření image Dukly. Možná jsem Vás těmito odpovědmi trochu zklamal, ale věřím, že máme zase jiné přednosti:-) S pozdravem Dušan Pařil

Další stránky
<<242526272829>>