Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu HC Dukla Jihlava, s.r.o. výslovně zakázáno. Děkujeme.
Zobrazuji odpovědi 600 - 610 z 638 odpovědí v této kategorii celkem. | Přehled offline rozhovorů
AC/DC | 10. 5. 2007, 16:33 |
---|---|
Dobrý den 1.Chtěl bych se zeptat jestli už nedáte na internet ceny permicích na sezonu 2007/08 a třeba hodit menší slevu třeba k nákupu do 1.července nebo něco podobného 2.Už jsou nějací nový sponzoři díky za odpověd Odpověď: Dobrý den, ceny permanentek a informace s nimi související bychom rádi co nejdříve uvedli, nicméně musíme počkat na schůzi a odsouhlasení formátu, jakým se 1. liga letos bude hrát. Od počtu kol se bude odvíjet i cena permanentek. Neplánujeme slevu k nějakému datu, fanoušci ale rozhodně nepřijdou zkrátka. Permanentka bude samozřejmě výhodnější než pořizování vstupenek ke každému zápasu, fanoušci k ní obdrží i dárek. Nechte se překvapit:-) Dušan Pařil |
fery1 | 7. 5. 2007, 22:05 |
---|---|
Chci se zeptat jestli už jste kontaktovali ty firmy z Humpolce co jsem vám psal Hranipex, Bernard, Truck lift a DH Dekor atd.?A jak to dopadlo?A jak to jinak vypadá stím generálním sponzorem?Už se to hnulo aspoň o kousek dál?Nebo nic novýho?
Odpověď: Dobrý den, směrujte tento dotaz prosím na obchodního zástupca pana Kohna, on Vám jistě co nejdříve odpoví. Děkuji, Dušan Pařil |
Bony (HC Dukla) | 27. 4. 2007, 09:49 |
---|---|
Zasílám vám kontakt na mezinárodní firmu která má pobočku v Jihlavě můžete je zkusit kontaktovat Rieder Beton spol. s r.o. U Hlavního nádraží 3 586 01 Jihlava tel.: +420 567 573 221 fax.: +420 567 210 042, +420 567 211 559 e-mail: rieder@rieder.cz web: www.rieder.cz Odpověď: Dobrý den, fa Rieder Beton spol. s.r.o. byla partnerem Dukly v letech uplynulých,její logo bylo na mantinelu. Věříme, že spolupráce bude pokračovat a bude partnerem jihlavského hokeje i nadále. I tak ale díky za vzkaz, s pozdravem Dušan Pařil |
Lucke (Dukla) | 20. 4. 2007, 07:47 |
---|---|
Dobrý den pane Pařile, jak jistě víte, zlínský hokej nyní změnilo generálního partnera. Hamé se stalo ve Zlíně pouze řadovým sponzorem a na jeho postu ho vystřídala společnost RI Okna. To znamená, že společnost Hamé již do zlínského hokeje nebude vkládat tolik financí, a proto asi tušíte kam směřuji touto otázkou. Co takhle pokusit se oslovit jako sponzora či generálního sponzora společnost Hamé? Díky za odpověď a hodně štěstí v nové sezoně! Odpověď: Dobrý den, co zprostředkovaně vím, tak Hamé opustilo hokejový klubu z toho důvodu, že již ze svého pohledu neviděli výrazné spojení s hokejovým klubem jako dostatečně přínosné. Již dosáhli svého a tím bylo zviditelnění na českém trhu. Tím pádem mi připadá bezpředmětné je považovat za potencionálního partnera Dukly. Navíc Hamé sice opouští Zlín jako generální partner, v jejich sponzorském portfoliu ale bude jako menší partner působit i nadále. Myslím, že aktivitu bude vhodnější vyvinout jiným směrem. I tak ale díky za vzkaz. |
Peta (HC Dukla) | 18. 4. 2007, 11:42 |
---|---|
Dobrý den. Mám několik otázek a návrhů 1) neuvažuje se o změně Dukly na akciovou společnost s možností nákupu akcíí, podílu klubu ( něco na způsob Bohemians), minimální částka př. 1000 nebo 2000kč? Domnívám se, že tímto způsobem by si klub připoutal fanoušky a ta podpora klubu by mohla stát na širší základně. Chtělo by to ovšem marketingovou propagaci takovéto akcebr> 2) proč jsou názvy firem pod ledem tak špatně čitelné? Moc silný led nebo nekvalitní barva? Jako sponzorovi by se mi takováto věc určitě nelíbila. 3) nebylo by zajímavé zveřejnit ceny jednotlivých reklamních ploch ať už na ledové ploše, mantinelech a či dresech? A pokud jsou nyní problémy s obsazením reklamních ploch, snížit jejich ceny a postupně je s rostoucí prestiží navyšovat ceny? Nebo nabízet jako výhodný balíček cenu na ledě, dresu a pod.? Další možností je obsadit reklamní plochy okolo ochozů např. reklamní plachtou sponzorů? 4) pokud rádio Vysočina bude dál dělat mediálního partnera, nabídnout jim třeba 15 minutový pořad jednou týdně např. Duklácké okno, kde by se referovala práce klubu, jména sponzorů, kteří by se získali( to by mohlo být zajímavé i pro pro případně firmy), popřípadě přímé vstupy do vysílání, dotazy fanoušků,další promoakce a další otázky? Nebo v případě nezájmu Vyočiny tuto relaci přesunout na Český rozhlas Region. 5) zkusit začít propagovat Duklu klub jako z vysočiny, snažit se otupit soupeřivost a nevraživost mezi HB, Třebíčí a Jihlavou jak mezi kluby tak i fanoušky. Postupovat cestou FC Vysočiny, která se nepovažuje čistě za jihlavský klub. 6) vytvořit promoakce na podporu klubu a nákup suvenýrů, vlaječka za okno, dres a pod, vytvořit např. Duklácké hlídky a pokud bude mít auto dukláckou samolepku, vlaječku a pod, tak rozdávat např. lístek na první zápas v sezóně. Uveřejňovat, kde se hlídky nacházejí a pod. 7) během sezóny rozdávat nebo prodávat za přijatelnou cenu přímo přes stadionem papírové čepice, vlaječky, konfety apod. Snažit se o prohloubení vzahu mezi fanoušky a klubem. 8) propagovat hokej ve školkách a školách, vytvořit co nejširší mládežnickou základnu. V současné době hokeji ubírají podobné sporty jako floorball, hokejbal apod. Samozřejmě i finanční náročnost. Navrhuji vytvářet školní besídky, pozvat jihlavské osobnosti, hokejisty Dukly apod, zakoupit 1-3 malé stolní hokeje. Zatraktivnit tento sport pro co nejvíce dětí a zároveň zatáhnout do něj i rodiče přes jejich potomky, ať už formou zvýšení množství diváků na zápasech nebo lepší "otevírání" dveří u sponzorů (rodičů hokejového potěru hrající za Duklu. Vytvořit idoly dětí jako byl Jarda Holík nebo Honza Suchý. 9) návštěvy dětských oddělení a dětských domovů hokejisty, zlepšení obrazu v očích veřejnosti a opět možnost lepšího "otevírání" dveří u sponzorů. 10) současná situace je taková že veřejnost vnímá Duklu jako celek co prohrává, hraje bramboračku, všechno v ní jde stále dolů. Navrhuji vytvořit marketingovou akci, rozdávat nebo opět prodávat malé hodiny (opět s dukláckých barvách) s ciferníkem za pět minut dvanáct a ukázat lidem, že Dukla je na tom nejhůř jak kdy byla, vysvětlit, že toto je bod nula a napsat malý program s vizí do budoucna. Prostě aby lidi začali brát Duklu za svůj klub, aby jim nebyla lhostejná. Tato akce by neměla být jen v Jihlavě,ale ve všech městech po Vysočině. Bylo by dobré, kdyby takovout akci podpořili osobnosti z historie Dukly jako Augusta, Suchý, Holík apod. Prostě,aby si lidi uvědomili, že ten klub žije a že je velká snaha dostat ho nahoru. Vím, že sehnat sponzory je neuvěřitelně těžké a další sezóna bude výkonostně stejná nebo horší, ale považuji za důležité ukázat lidem, že právě teď je Dukla na dně a že od příští sezóny se odráží a chce mířit vzhůru. Proto navrhuji akce, které nejsou finančně příliš nákladné a nebudou nadměrně zatěžovat rozpočet. Omlouvám se za obsáhlost,ale považoval jsem za potřebné na tuto část propagace klubu poukázat. S pozdravem Ing. Nykodým Odpověď: Odpověď: Dobrý den, díky za Vaše poznatky, pokusím se na vaše otázky odpovědět. ad 1) Sice by tato otázka asi neměla být směrována mně, svůj názor vám ale sdělím. Pokud vím, v současné době se o změně formy obchodní společnosti neuvažuje, v budoucnu je to ale určitě možné. I mně se líbí fungování Bohemians, propojení klubu s fanoušky je v tomto případě určitě inspirující. Přechod na a.s. však není jednoduchý a rychlý proces. S fungováním a.s. je spojena spousta náročných formalit, např. svolávání valných hromad, povinný audit účetní závěrky a její publikace, vedle ustanovení dozorčí rady i ustanovení představenstva, povinná existence stanov, nezbytnost emitovat akcie atd. Předpokladem pro změnu ze s.r.o. na a.s. je i úspěšnost v hospodaření, společnost by již měla být stabilní. Nechci říkat, že Dukla nebyla stabilní, určitě ale nebyla progresivní, na rozdíl od, řekněme 20ti klubů v ČR, které se jí začali evidentně výrazně vzdalovat. I v rámci 1. ligy. Duklu v této oblasti čeká spousta práce, je potřeba nejdříve vytyčit určitou cestu (to se již stalo), vydat se na ní (první kroky probíhají) a být úspěšný (v to věříme, musíme to ale dokázat). ad 2) Tuto záležitost jsme již řešili, ani mě by se nelíbilo, kdyby moje reklama nebyla vidět. Pro malování se používá kvalitní barva, led je i z důvodu nižších provozních nákladů ZS udržován na co nejnižší tloušťce. Vliv na čitelnost má i kvalita vody, jednou možností pro zlepšení čitelnosti by bylo použití fólií místo barev, fólie jsou však nepoměrně dražší. Druhou možností je obnovování nátěrů, ani to však není levná záležitost, když vezmeme v potaz, že metr plochy stojí asi 800 Kč. Jak bylo vidět při play off extraligy, ve většině klubů však právě tímto krokem řešili lepší viditelnost. Pokusíme se však i my najít prostředky k tomuto řešení. ad 3)Ceny jednotlivých reklamních ploch nikdy nejsou fixní, nicméně je stanovena jejich orientační hodnota. Při jednáních s partnery je jim poskytnuta graficky zpracovaná nabídka (viz nabídka partnerství v sekci DUKLA na strákách klubu) se všemi možnostmi reklamní a jiné propagace daného subjektu prostřednictvím partnerství s HC Dukla Jihlava. Věřím, že problémy s obsazením reklamních ploch nebudou. Ve vaší otázce je zároveň i odpověď, která koresponduje s námi zvolenou strategií. (balíčky, další plochy..) ad 4) Spolupráci s rádiem Vysočina i s rádiem Region si ceníme, v rámci smluv s nimi je stanoven i součet délek spotů, které jsou v průběhu sezony formou pozvánek na zápasy vysílány do éteru. Jejich rozsah odpovídá barterové smlouvě za reklamu zveřejněnou na HZS. Výrazné rozšíření vysílacího prostoru v těchto rádiích by muselo být podmíněno odpovídajícím rozsahem reklamy na HZS. Nicméně i rádia si na sebe musejí vydělat, nedomnívám se, že by prostor určený pro komerční vysílání uvolnila v jiný prospěch. Více prostoru pro Duklu se ale dá dosáhnout rozhovory s hráči, jako zajímavými hosty, které si rádio zve do studia. V závěru sezony již některé takovéto rozhovory proběhly, budeme se snažit o jejich co nejvyšší četnost. ad 5) FC Vysočina má v této záležitosti poměrně lepší výchozí postavení. V kraji Vysočina jí žádný jiný podobný klubu nekonkuruje, žádné tradiční profikluby zde nepůsobily a nepůsobí.. Naopak o Dukle se v současné době nedá říct, že by v rámci kraje byla dominantní. Ve stejné soutěži působí další dva oddíly, které jsou rovněž hokejovými baštami. Tudíž ta rivalita tady je. Dosáhnutí lepšího postavení je úzce spjato se sportovní stránkou. Pokud Dukla bude hrát v extralize, na hokej do Jihlavy budou opět jezdit i lidé z Brodu, Třebíče. Nevraživost půjde stranou. Tak jako v letech nedávno minulých. Jiná věc je získávání většího pole působnosti v mládežnické kategorii. Pokud vytvoříme pro mladé hráče podmínky (studijní, kvalitou zázemí, kvalitou vedení), které v kraji jinde nenajdou, věřím, že Dukla z toho bude profitovat. ad 6) Nějaké promoakce již máme namyšleny, Duklácká hlídka mne ale nenapadla. V tuto chvíli mě ale rovněž nenapadá, jakým způsobem pružně oznamovat místo, kde se zrovna nachází. V rádiích máme délku spotů omezenu. Je ale spousta dalších možností propagace klubu. Určitě i vy můžete nějakou „vytáhnout ze šuplíku“, budu rád, když mi pošlete mail s jejím jasným popisem. Možnosti můžeme probrat… ad 7) Prohloubení vztahu s fanouškem je určitě náš cíl, Dukla by ve městě měla být více vidět, pro fanoušky by měla být atraktivnější. Pracuje se na tom. Škoda, že například pro play off nevyšla snaha o právě ty zmíněné papírové čepice - helmy. Ztroskotalo to na financích. Jen pro nastínění: Při nákladu 1500 kusů vyjde jedna čepice na cca 20 Kč, to není málo, pokud to vynásobíme počtem těch kusů. ad 8) Myslím, že hokejisté sportovní třídy navštěvovali, mělo by to být ovšem ve větší míře. Po hráčích bude požadována větší aktivita pro právě takovéto záležitosti. Promoakce, autogramiády apod., chceme, aby byli více mezi lidmi. Je pro mě nepochopitelné, že například v minulé sezoně vůbec neproběhl nábor malých klučinů. První chceme udělat před sezonou, spojit je se Dnem s Duklou. ad 9) Je dobře, že takto přemýšlíte, rozhodně uvažujete správně. Tímto směrem se chceme ubírat. ad 10) Myslím, že většina lidí ví, v jaké situaci se Dukla nachází. Na nás nyní je, abychom jim x kroky ukázali, že, nebojím se to říct, vstavá z popela. Jak jsem se již v některé odpovědi vyjadřoval, těch možností je spousta. Zajímavý nápad s hodinami, jen už bych asi nepoukazoval na postavení Dukly. Změnit postoje lidí ke klubu nebude krátkodobá záležitost, jakmile ale uvidí a pocítí, že se „něco“ děje, že Dukla je vidět, začnou se více zajímat. Ještě bych chtěl podotknout, že pokud budete mít nějaký nápad týkající se propagace, marketingu, určitě jej přivítám! Více hlav víc ví. Díky, s pozdravem Dušan Pařil |
Lamack. (Jihlava) | 17. 4. 2007, 07:52 |
---|---|
Ahoj Dusane, co takhle sundat ten plakat (u hlavni pokladny), ktery nas porad jeste zve na Usti a misto nej tam dat treba plakat tymu, ktery je pro tento rok. Myslim si, ze by to bylo lepsi. Pokud uz tam neni, tak se omlouvam. Dnes jsem si toho nestacil vsimnout. Odpověď: Zdravím, plakát už byl odstraněn, nyní je tam plakát zvoucí na in-line bruslení veřejnosti. |
fery1 | 16. 4. 2007, 23:01 |
---|---|
Zde Vám posílám firmy které by jste měli oslovit:: http://www.firmy.cz/Velkoobchod-a-vyroba/reg/kraj-vysocina Odpověď: Dobrý den, díky za tipy, jak již odpověděl pan Kohn, za každý jsme rádi. |
Chlupacek Karel (334) | 11. 4. 2007, 14:37 |
---|---|
Dobrý den!!Prosím Vás dám vám 2 tipi na sponzory a myslím že ti sponzoři by byli hodně platný!!Já jsem totiž z Humpolce a máme tady dost firem bohatejch a co přispívá do našeho sportu!!Vem te si takovej pivovar Bernard pobočky v célém svět v Praze na každém rohu a nejlepší firma na Vysočině prosím oslovte je nebudete litovatdalší firma Hranipex která dělá lepenky na desky na nábytek hodně kvalitní a bohatá firma která spolupracuje a rozváží zásilky do Švédska norska Bulharka a naší republiky!!Prosím pokuste se o tyto firmy rozhodně nebudete litovat!! Tady je ještě pár firem z Humpolce a okolí které stojí za to je oslovit: DH Dekor bývalí Českomoravský len Copy Truck humpolecké strojírny výroba obráběcích strojů Hotel Kotyza velmi bohatý člověk z Ameriky koupil městu varhany do kostela sponzoruje akce a přispěl sto tisíci na obnovení stadionu co se zřítil minulí rok Nashledanou Odpověď: Dobrý den, velice děkuji za tipy na zmíněné firmy. Shodou okolností zrovna tyto firmy znám, díky ale za jejich připomenutí a nastínění jejich činností. Určitě se pokusíme je oslovit, v nejhorším případě naši nabídku odmítnou. Pokud byste v některé z těchto, ale i jiných, firem, znal nějakého prostředníka, který by mohl Dukle "otevřít" dveře, bylo by to rovněž velké +. Jen více takových fanoušků a přátel Dukly, jako jste Vy! S pozdravem Dušan Pařil |
ac/dc (jihlava přeci) | 8. 4. 2007, 13:57 |
---|---|
Dobrý den Psal jste že máme nového sponzora můžu se zeptat jakého. Tedy jestli to můžeme vědět díky za odpověď Hodně štěstí dalším hledaní sponzorů Odpověď: Dobrý den, s potěším mohu oznámit, že nabídku partnerství s HC Dukla Jihlava pozitivně reflektovala jihlavská firma Plastoma - autorizovaný zástupce firmy Otherm. |
AC/DC | 2. 4. 2007, 16:06 |
---|---|
Dobrý den Jen dotaz máte už nějakého nového sponzora, kterej už podepsal smlouvu. Ano - Ne Odpověď: Dobrý den, s potěšením mohu říct, že ano. Každý nový partner, ať již bude částka jakákoliv, je pro klub důležitý. Partneři, kteří sponzorovali Duklu doposud, chtějí pokračovat i nadále, což je jistě pozitivní. Dušan Pařil |