Offline rozhovor: Marketingové oddělení


Formulář dotazu
prosím nevyplňovat text příspěvku:
jméno: email: město/tým:
Otázky | Odpovědi vyplňte prosím všechny kolonky

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu HC Dukla Jihlava, s.r.o. výslovně zakázáno. Děkujeme.


Zobrazuji odpovědi 460 - 470 z 638 odpovědí v této kategorii celkem. | Přehled offline rozhovorů


sberatel 6. 11. 2008, 23:28
Dobry den,chtel bych se zeptat,bude k dostani puk z e-shopu take ve fan shopu na zimaku? Dukuji za odpoved.

Odpověď:
Dobrý den, prosím směřujte tento dotaz na provozovatele fanshopu, tedy fanclub. Nevím, zdali tam tento puk již nemají. K zakoupení bude rovněž v brzké době ve sportovní prodejně BŠ na zimním stadionu, v níž bude sekce se suvenýry a předměty Dukly. S pozdravem Dušan Pařil
Marian (Marianek.Hamrla@seznam.cz - Jihlava) 6. 11. 2008, 20:17
Dobrý den, v sobotu 1. 11. jsem si objednal dres, dve trika a snurku, kdy asi mam pocitat s dodanim na sekretariat?

dekuji predem za odpoved

Odpověď:
Dobrý den, šňůrky a trika máme skladem, na dresy je termín dodání výrobcem 2 týdny. Nejpozději 15. 11. bychom tedy objednávku měli mít připravenu. dp
imbík (MirasHula@seznam.cz - humpolec/duklajihlava) 4. 11. 2008, 19:13
Chtel bych podekovat za to baražove DVD už na nej čekam od te baraže , že neco takoveho bude takže dekuju....

Odpověď:
Dobrý den, já děkuji promoTeamu za zkompletování podkladů a panu Musilovi (sádrokartony Musil) za poskytnutí videomateriálu. Věřím, že se DVD bude líbit, II. díl bude následovat. dp
karel 3. 11. 2008, 10:25
Dobrý den chci se zeptat jak to vypadá stěma kalendářema a stěma náramkama?

Odpověď:
Dobrý den, s kalendáři to v tuto chvíli nevypadá, náramky už měly být, denně je urguji. dp
Pepino 29. 10. 2008, 17:16
Dobrý den,
neuvažujete mít na stadionu při zápasech třeba "veletržní stánek, nebo pult", který by se pronajímal firmám na jejich případné prezentace

Odpověď:
Dobrý den, díky za zajímavý nápad a námět. V tuto chvíli chceme umístit alespoň stojany, v nichž by byly umístěny letáky našich obch. partnerů. Ve vnitřních prostorách stávajícího ZS nevidím příliš mnoho míst, kde jak říkáte "veletržní stánek" umístit. Už jen z pohledu bezpečnosti, poněvadž musí být zachovány určité únikové zóny. Ale opakuji, díky za námět, je dobře, pokud někdo hokej vnímá i z tohoto pohledu. S pozdravem Dušan Pařil
sam68 (Jihlava) 29. 10. 2008, 13:34
Dobrý den. Jeden možná předčasný dotaz, ale nedá mi to. V srpnu jste zde někomu odpovídal na dotaz ohledně silikonových náramků na ruku v barvách Dukly a že bude jejich výroba zařazena do druhé vlny výrobků v e-shopu. Takže se ptám: už je "druhá vlna", nebo kdy plánujete zadání výroby těchto náramků? Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den, výroba je zadána, čekám na ně. Náhled na jejich vzhled mi měl být výrobcem poslán koncem minulého či na začátku tohoto týdne. Jelikož se tak ale nestalo, tuto věc jsem dnes ráno urgoval a budu prý dnes telefonicky kontaktován a blíže informován. dp
imbík (MirasHula@seznam.cz - humpolec/duklajihlava) 29. 10. 2008, 13:05
Jo chtel bych se eště jednou zeptat jak to tedy bude stema baažema vim , že ste tady na to už odpovídal ,aale z tech odpovedí mi není jasne jestli teda ty dvd nekdy budfou a nebo nebudou vubec jak to tedy vypada. Myslím si , že by byl hodne velky zAJEM A , ŽE NA NICH BY STE NEPRODALI......

Odpověď:
Dobrý den, otázka dokončení DVD (1. díl) je otázkou několika dní, 2. díl pak několika týdnů. S pozdravem Dušan Pařil
Tomas (King Hill(Královský Vršek)) 29. 10. 2008, 12:42
Dobrý den. Určitě máte již výsledky prodejů a vítě o co je na e-shopu největší zájem. Myslím, že 2-3 týdny čekání není nejštastnější cesta. Proč to zboží neobjednat ve větším množství na sklad(klidně vám pronajmu garáž : - ) a tímto ho mít okamžitě k dispozici pro zákazníky.

Odpověď:
Dobrý den, máte pravdu, již víme o co je největší zájem a podle toho také reagujeme. Nechat vyrobit kvanta zboží by nebyl až takový problém, i uskladnění jsme již vyřešili, tento způsob ale není z pohledu finančních nákladů příliš šťastný (peníze leží na skladě, zboží stárne atd..). Spoustu produktů máme ve velkých sériích, některé výrobky jsou však specifické (např. dresy a dresíky)dle přání zákazníka a ty na sklad dělat nelze. Na jejich vyrobení musíme čekat a tím se prodlužuje vyřízení celé zakázky, která přitom obsahuje i výrobky, které skladem máme. Děkuji za pochopení, s pozdravem Dušan Pařil
dzanek (HCD) 22. 10. 2008, 23:42
Dobrý den!
Minulý týden jsem si v e-schopu objednal zboží. Krátce na to mi přišel e-mail, že zboží bude k vyzvednutí v pondělí na sekretariátu HCD. Byl jsem tam za celý den třikrát, ale nikoho jsem tam nezastihl.
Odeslal jsem proto v pondělí e-mail s dotazem, kdy je zboží možno si vyzvednout, ale do dneška čekám na odpověd. Vím, že s e-schopem začínáte, ale nepřijde mi to jako seriozní jednání. Fanoušků a zákazníků byste si měli aspoň trochu vážit.
Děkuji za vysvětlení

Odpověď:
Dobrý den, jsem překvapen, že jste na sekretariátu nikoho nezastihl. Od vrátného vím, že když jste byl na zimáku, tak v tu chvíli byla slečna Šťastná, jež objednávky vyřizuje, v kanceláři. Pravděpodobně jste se smolně minuli, což mne mrzí. Každopádně předměty dle Vaší objednávky jsou připraveny k vyzvednutí. A to v po - pá dle uvedených hodin v Nákupním řádu v eshopu, vyjma úterý (svátek). S pozdravem Dušan Pařil
gregy 22. 10. 2008, 08:00
tak mohl pro to pirjit nekdo jiny pro jeho pivo proc nedáváte aspon suvenýry dukla!!naky hummell to j dost chudý

Odpověď:

Další stránky
<<454647484950>>
bahis siteleri
×
Dnes v 16:40 | Dorost
HC Kometa Brno
HC Dukla Jihlava