Offline rozhovor: Marketingové oddělení


Formulář dotazu
prosím nevyplňovat text příspěvku:
jméno: email: město/tým:
Otázky | Odpovědi vyplňte prosím všechny kolonky

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu HC Dukla Jihlava, s.r.o. výslovně zakázáno. Děkujeme.


Zobrazuji odpovědi 610 - 620 z 638 odpovědí v této kategorii celkem. | Přehled offline rozhovorů


Jimi11 (Duklička) 31. 3. 2007, 22:30
Dobrý den, neuvažujete o spolupráci s firmou Rejoice, která se zaměřuje na výrobu outdorového oblečení??Poslední dobu jim to docela "šlape".Doufám, že Duklu dotáhneme společnými silami na hokejové výsluní.Nashledanou

Odpověď:
Dobrý den, díky za přání, díky za tip. Vím, že tato firma získává stále pevnější postavení na trhu, takovou křivku si přejeme i u Dukly.
NoEl 27. 3. 2007, 11:50
Mozna se ptam trochu naivne, ale jake konkretni rozdily v soucasne Dukle jsou v praci obchodniho a marketingoveho oddeleni?
Urcite vitam rozsireni jihlavskeho vedeni, ktere bylo jiste nutne, ale takhle mi to prijde jen jako honosne oznaceni dvou prakticky stejnych pozici v klubu. Rad se ovsem presvedcim o opaku. :o)

Odpověď:
Dobrý den, dochází samozřejmě k určitému propojování jednotlivých funkcí. Zásadní rozdíly jsou ale takové, že obchodní zástupce má zejména na starosti jednání se sponzory. Marketingové záležitosti jsou takové, aby klub měl nějaké image, fungovala propagace, byly vytvořeny podmínky k tomu, aby Dukla byla pro současné a potencionální sponozory zajímavá.
Cossato (HCDukla) 27. 3. 2007, 09:11
Dobrý den,
děkuji za odpověď a za vysvětlení, byl jsem pravděpodobně málo informovaný. Přeji Vám hodně štěstí při dělání tzv. "pořádku" ve VIPce, loni jsem byl dokonce svědkem toho, že funkcionáři, tuším že z Havířova (nejsem si však jistý), se do VIPu dostali na VIPkartu Havířova. Tím, že do VIPu chodí lidé, kteří tam nemají co dělat, trpí částečně i hráči atd, protože občerstvení je věnováno - po zápase - též jim. A vzhledem k tomu, co jsem o VIPu již říkal, toho občerstvení na ně zrovna moc nezbyde... Ale jen si to myslím, nevím, jestli je to ve skutečnosti. Přeji Vám proto, ať najdete ve věci s VIPem co nejlepší způsob řešení. Protože i o takové maličkosti jde.

Odpověď:
Dobrý den, co se týče VIPu pokusíme se v něm nastolit určitý striktní řád. V tuto chvíli vám nedokáži 100% odpovědět, v jaké míře dostávali jídlo také hráči, myslím si ale, že i na ně by pamatováno. Díky za přání, je opravdu potřeba řešit mozaiku maličkostí, ty pak tvoří celek.
AC/DC 26. 3. 2007, 22:03
Dobrý den
Přeji hodně štěstí při výběru sponzurů. A říkám kažká koruna dobrá tak se nebojte i dojít malím firmám.

Odpověď:
Pěkný den, díky za přání. Každá koruna je dobrá, obzláště v současné situaci. Dušan Pařil
Veselý Michal (Dukla) 26. 3. 2007, 20:59
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat jestli se pokusíte do příští sezony vyřešit problém vypadávajícího ozvučení.Jak kvůli divákům tak hlavně sponzorům.Mě osobně by vadilo kdyby při prezentaci mé firmy vypadl zvuk. Přeji hodně úspěchů.

Odpověď:
Dobrý den, ozvučení je problémové, již vloni v létě probíhalo jeho čištění a údržba, jak jste ale sám během zápasů slyšel, nevyřešilo se to k všeobecné spokojenosti. Při delším přenosu zvuku dochází k přehřátí a "oddychu" dvou reproduktorů. To bylo velice nepříjemné například i při mezinárodní soutěži krasobruslení, kdy děvčatům vypadávala hudba. Během letních měsíců se pokusíme příčinu odhalit a odstranit. Také vám nechť se daří!
Honza Kos (HCD) 26. 3. 2007, 14:46
Dobrý den, jak marketingové oddělení vnímalo návštěvnost na domácí utkání play-off? Myslím, že když ani na jedno utkání vyřazovací části nepřišlo ani 3000 diváků, že byla někde chyba... A dále ke sponzorům - jednáte zatím jen s firmami z našeho kraje (okresu) nebo se snažíte o spolupráci s firmami mimo náš kraj?

Odpověď:
Dobrý den, musím přiznat, že i já jsem čekal vyšší návštěvnost. Je ovšem jasné, že divácký zájem klesá a roste s výkony a výsledky hráčů na ledě. Bohužel, zápasy play off se do Jihlavy přesunuly za stavu 0:2, což se domnívám, byla hlavní příčina nižších návštěv. Naší snahou je, aby se návštěvnost zvedala, budeme velice rádi za každý podnět k tomu, jak ji za přijatelných ekonomických podmínek zvýšit. V tuto chvíli ještě probíhají jednání se stávajícími partnery, v co nejkratší době ale chceme oslovit co nejvíce potencionálních sponzorů. Opět musím zopakovat, že budeme rádi za jakýkoliv podnět (tip) na některou firmu, doporučení. V případě dohody s podnikatelským subjektem, jež sprostředkovala "třetí" osoba, je vždy možné se dohodnout na nějakém finančním profitu - provizi.
NoEl (Jihlava) 26. 3. 2007, 14:36
Docetl jsem se, ze se od pristi sezony zmeni format Duklaka. Pocitam, ze s vasimi zkusenostmi s "bulletinem Cork City" bude mit jeho novou podobu na starost. Muzete nam prozradit, co chystate?

Odpověď:
Dobrý den, formát a vzhled Dukláka bychom opravdu rádi změnili. Počet stran a barevnost se ale bude odvíjet od dohody s tiskárnou a nákladovosti na tisk. Vzhled a formát podobným bulletinu Cork City FC je v tuto chvíli spíše zbožným přáním, nicméně bychom rádi docílili toho, aby se do něj diváci během přestávky s chutí začetli, našli v něm zajímavé statistiky, rozhovory, soutěže, ankety, představení soupeřů, představení sponzorů apod. Tedy, řekněme, standardní zápasový program fungujících hokejových klubů. Pokud by se někdo chtěl podílet na jeho tvorbě a obsahové náplni, nechť se ozve, je vřele vítán!!
Cossato (HCDukla) 23. 3. 2007, 08:48
Dobrý den,
chci se zeptat, jak to vypadá se situací ve VIPu ohledně občerstvení. Já každý zápas na vlastní oči vidím, jak vždy v přestávkách mezi třetinami přicházejí do VIPu lidé, kteří kartu nemají - avšak dovolí si tam pozvat také svoje děti a společně se s prominutím "ládují" hlava nehlava. Není to trošku nemístné? Hlavně to, že se z VIPu stává "žrádelna"? A ještě jeden dotaz - slyšel jsem, že na třetí čtvrtfinálové utkání bylo dodáno občerstvení od jiného sponzora. Píšete, že chcete navázat kontakt se stávajícími obchodními partnery. V tomto případě to vypadá, že chcete spíše kontakt rozvázat - i přes to, že jsou lidé ve VIPu s dodáváním výrobků do jedné potravinářské firmy z Třeště velmi spokojeni - viz "žrádelna". Děkuji za odpověď, pokud to jde.

Odpověď:
Dobrý den, díky za otázky. Je dobře, že si všímáte. Máte pravdu, v nyní již uplynulé sezoně nebyla záležitost s VIP prostory dobře řešena. Od příští sezony nastanou trošku jiné podmínky pro vstup do VIP, jednoznačným průkazem bude pouze VIP karta. I z těch důvodů, které uvádíte.. Ohledně občerstvení ale asi bohužel nemáte dostatek informací. Pro zápasy play off fungovaly VIP prostory tak, že jejich zadní část (samostatná místnost)byla vyhrazena pro zástupce města Jihlavy, rovněž tak primátora Ústí nad Labem atd. Tento zadní prostor VIP měl svůj vlastní nezávislý servis. Přední část VIP fungovala pro play off na stejné bázi jako po celou sezonu. Tedy s občerstvením dodávaným Jednotou Třešť. Dušan Pařil
Martin Jurča (Dukla) 21. 3. 2007, 14:30
Dobrý den, já volně navážu na dotaz Mary: za éry pana Padělka ztratila Dukla takové sponzory, jako právě Bosch, ICOM, Jihlavský ježek apod. Zajímalo by mne, zda-li se snažítě s těmito výraznými společnostmi opět navázat kontakt?

Odpověď:
Dobrý den i Vám, ke společnosti Bosch jsem se Marymu vyjádřil v předchozím příspěvku, s ostatními firmami se spolupráci pokusíme obnovit, tedy i s velkými společnostmi, jež jste uvedl. U stávajících partnerů je naší snahou na partnerství navázat. Dušan Pařil
Mary (DUKLA) 21. 3. 2007, 14:00
Zdravím Tě Dušane,

prvně jsem chtěl říct, nebo spíš popřát hodně štěstí ve vaší práci, protože je nejvyšší čas s Duklou něco udělat - vrátit jí tam, kam určitě patří. A doufám, že půjdete správnou cestou, jak markketing tak pan Zachrla, věříme Vám kluci!!
Teď k mé otázce. Zaslechl jsem, že se v Boschi jejich zaměstnancům dávali či dávají lístky, na play off, zadarmo. Jelikož Bosch letos Dukle nic nedal, znamená to, že se snažíte s touto firmou opět komunikovat a chystáte se je znovu oslovit jako potencionálního partnera Dukly? V opačném případě tento krok nechápu... Dík za odpověď, jestli teda není tajná..
Jinak ať se daří a zdar, Mary, DUKLA FOREVER!!

Odpověď:
Ahoj Mary, díky za přání. Důvěra je důležitá, stejně tak my věříme, že fanoušci budou spokojeni a jejich řady se budou rozrůstat. Co se týče firmy Bosch, tak v současné době stále platí jasné rozhodnutí jejího německého vedení o stop stavu sponzorování profesionálních sportovních klubů. Nicměně jsou možné i jiné formy spolupráce s touto firmou, resp. jejímy odbory. Ať se daří i tobě, někdy nashle. Dušan Pařil

Další stránky
<<6061626364>>