11:2
(3:2, 5:0, 3:0)

Mladší žáci si po horším úvodu smlsli na Olomouci a posunuli se na druhé místo

22.11.2015 / Tomáš Lysý

Ačkoliv se v zápase 15. kola Ligy mladších žáků dostala Olomouc dvakrát do vedení, když na její úvodní gól odpověděl Jonáš Jungwirth, bylo to z její strany vše. Dukla ještě v první třetině otočila po trefách Hynka Peše s Vojtěchem Portem na 3:2 a poté již byla jasným pánem ledu. Ve druhé části přidala Jihlava pět gólů. Trefil se Václav Kudrna, opět Jonáš Jungwirth, dvěma zásahy zkompletoval hattrick Hynek Peš a povedenou třetinu završil Martin Matějíček. Závěrečná část byla také ve znamení domácích. Již čtvrtý gól v utkání vstřelil Hynek Peš a dvakrát se radoval Šimon Báťa. Jihlava tak vyhrála vysoko 11:2 a z druhého místa ztrácí na první Kometu Brno tři body.
22.11.2015 11:15, Liga mladších žáků "C" - 15. kolo

HC Dukla Jihlava

Tesař (30. Sigmund) - Číhal, Vovsík, Augusta, Hrbek - Jungwirth, Báťa, Peš, Kudrna, Bakus, Machovský, Matějíček, Port
11

HC Olomouc

Špunar - Moša, Seldáček, Padevět, Polcr, Galvas, Vrána - Ševčík, Izák, Szabó, Kočiřík, Přidal, Drábek, Přibík, Tlach, Berka
2
Branky a nahrávky: 9. Jungwirth, 15. Peš (Kudrna), 17. Port (Vovsík), 21. Kudrna (Peš), 22. Jungwirth, 24. Peš (Kudrna), 36. Peš (Báťa), 37. Matějíček (Machovský), 47. Peš (Číhal), 48. Báťa (Jungwirth, Bakus), 58. Báťa (Machovský) - 7. Kočiřík (Izák), 10. Szabó. Rozhodčí: Čurilla - Pova. Vyloučení: 3:4. Využití: 2:1. V oslabení: 0:0. Průběh utkání: 0:1, 1:1, 1:2, 11:2.

Průběh utkání

Nejlepší hráči: Hynek Peš, Václav Kudrna, Jonáš Jungwirth, Šimon Báťa, Matěj Vovsík

Ohlasy trenérů

Martin Pykal (HC Dukla Jihlava): Po nepříliš povedeném zápase s Třebíčí jsme dnes chtěli napravit dojem a vrátit se na vítěznou vlnu. Po vlažnějším začátku jsme se postupně dostali do tempa, na rozdíl od minulého utkání jsme proměnili šance a to nás dostalo do herní pohody. Kluci odehráli dobré dvě třetiny a celkem v pohodě dokráčeli k zaslouženému vítězství.

bahis siteleri
×
Dnes v 16:40 | Dorost
HC Kometa Brno
HC Dukla Jihlava