David Rittich je novou tváří Českého hokeje. Bedřichu Ščerbanovi se novinka líbí

02.07.2018 / KLUB, HOKEJ.CZ

Český svaz ledního hokeje (ČSLH) přišel nedávno s novou vizuální identitou (grafickou podobou). Ke 110. výročí své existence kompletně změnil tvář. Na reprezentačních dresech bude opět symbol lva s několika zajímavými prvky s hokejem souvisejícími. Lev je i na kompletně nové kolekci národního týmu. S vizuální identitou souvisí i originální font písma. V rámci celé změny se ČSLH přejmenoval na Český hokej. Odchovanec Dukly, gólman Calgary Flames a národního týmu David Rittich je jednou z tváří, jenž novou kolekci představil. Změna se líbí i Bedřichu Ščerbanovi, jednateli Dukly, která se k podobnému kroku odhodlala před rokem.
Foto: Hokej.cz

Český hokej slaví 110 let a mění tvář. Na dresech reprezentace bude lev

Jak vypadají změny? NOVÝ ČESKÝ HOKEJ představují Eliáš, Nečas či Rittich

David Rittich je spolu s bývalým vynikajícím hokejistou Patrikem Eliášem, vycházející hvězdou českého hokeje Martinem Nečasem, hokejistkou ženské reprezentace Terezou Vanišovou a Pavlem Kubešem z českého paralympijského týmu pěticí, která představila novou grafickou podobu národního týmu. Odchovanec Dukly se poslední červnový týden zastavil na vedení klubu a sám prozradil, že je spokojen. „Nedíval jsem se pouze na nové logo a dresy. Přečetl jsem si příběh, který se změnou souvisel. Líbí se mi to,“ sdělil odchovanec Dukly.

Lev nic nevzdává, rve se o svojí šanci, říká David Rittich

Symbolika loga a dresy národního týmu

Autoři: Český hokej

Robert Záruba: Státní znak nemají na dresech i jiné týmy

Čtete také:

Změna byla nutná, tvrdí Král. Jak novou identitu Českého hokeje vidí Záruba?

Anketa: Jak se dresy líbí Eliášovi s Rittichem? A jak vznikalo nové logo?

Český hokej v novém, nová kolekce v prodeji

Jak vznikalo nové logo? Kde brali autoři inspiraci?

Podobnou proměnou si v létě 2017 procházela také Dukla Jihlava. Klasický znak Dukly byl citlivě upraven a modernizován. Byl vytvořen zcela nový sekundární znak odkazující na symbol Jihlavy – ježka, vycházejícího z písmen D a J. Změny se dotkly také maskota. Dukla se vrátila k ježkovi, jenž se jmenuje JD (čti anglicky „džejdý) a vypracoval se v mimořádně oblíbeného. Zhotoven byl nový logomanuál, font a barva písma… „Mohu vycházet ze zkušeností. Mě se znaky Dukly i JD líbily od prvního momentu. Také jsme si vyslechli nějakou kritiku. Ale nyní běhá po Jihlavě 90% lidí s novými produkty. Od Fanshopu a Eshopu máme jednoznačně potvrzené, že se prodává 90% produktů s novým logem. Očekávám, že něco podobného bude i u reprezentace. Myslím si, že na poli různých produktů a prodeje se ukáže, že bude tato novinka přijata velmi pozitivně. Jsem přesvědčen, že až se do roka budeme dívat na ekonomická čísla, tak budou pozitivní oproti tomu, co bylo. Ale nová vizuální identita se mi libí i opticky, je to dobrá věc a myslím, že s tím budou nakonec všichni spokojení,“ sděluje svůj názor jednatel Dukly a člen výkonného výboru Českého hokeje.

Bedřich Ščerban o nové vizuální identitě Českého hokeje

Autoři videa: Tomáš Lysý, Zdeněk Drla